Les activitats de la nova temporada del Museu Picasso

Amb l’arribada de la tardor torna altre cop la rutina del dia a dia, de l’escola i de la feina. Per trencar una mica amb aquesta rutina, des del museu us proposem una sèrie d’activitats per enriquir les inquietuds de totes les edats!

Primer de tot, a partir de setembre, cada tarda de dijous ens podeu visitar després de la feina. L‘entrada és gratuïta de les 19 a les 21:30h.

CRO_2013_03_13_038

<>

· Últims dies de l’exposició “Paisatges de Barcelona”. Fins al 14 de setembre teniu temps per visitar la mostra i gaudir de la Barcelona de Picasso.

· Taller per a gent gran Picasso en la memoria. Del 15 al 19 de setembre estaran obertes les inscripcions d’aquesta activitat pensada per a millora el rendiment de la memòria a través del contacte amb l’art al Museu Picasso.

MPB_110.073Taller de memòria amb gent gran
<>

· Nous llibres pel Club de Lectura del museu. Aquest octubre comencem la cinquena temporada del club, enguany coordinada pel Museu Picasso i el Borja Bagunyà. Cada segon dijous de mes debatrem sobre un títol diferent. En la primera sessió del dia 9 d’octubre parlarem sobre el llibre Dora Maar, de Victoria Combalía, i comptarem amb la presència de la mateixa autora.

La Merce 2014Club Lectura 14-15
<>

· Jornada de portes obertes per la Mercè. Amb ganes d’allargar una mica més l’estiu, el 24 de setembre celebrem la copatrona de la ciutat i us convidem a visitar-nos.

· Inscripcions obertes per a visites de grups escolars. Des del museu oferim visites dinamitzades i visites taller pensades per a totes les edats i etapes formatives. Ja des de l’any passat desenvolupem una proposta que es basa en la importància d’observar i dialogar enfront de l’obra.

Programa servei educatiu 14-15logo
<>

· El Big Draw, la Festa del Dibuix! Engeguem motors per celebrar per cinquè any consecutiu aquesta festa dedicada al dibuix. El diumenge 19 d’octubre esteu tots convidats a dibuixar!

Redacció del museu

No hi ha comentaris.