Propostes nadalenques per fer al Museu Picasso aquestes Festes

Sense plans per les vacances? Si aquestes festes estàs per Barcelona et proposem activitats per a totes les edats que pots fer tan si vens al museu com si et quedes a casa:

· Visita l’exposició “Ceràmiques de Picasso. Un regal de Jacqueline a Barcelona”: mostra organitzada amb motiu del 30è aniversari de la donació de Jacqueline Picasso de 41 peces de ceràmica realitzades per l’artista.

Una de les vitrines de l’exposició amb tres plats

Una de les vitrines de l’exposició “Ceràmiques de Picasso. Un regal de Jacqueline a Barcelona”

· Visita la selecció de gravats de Jacqueline: relacionada amb l’exposició de ceràmiques s’ha fet una selecció de gravats que testimonien la relació de l’artista amb la seva última dona i musa, Jacqueline.

Retrat de dona II. Picasso, 1955, gravatCap de Marie-Thèrése. Picasso, 1933, punta seca

Retrat de dona II. Picasso, 1955, gravat| Cap de Marie-Thèrése. Picasso, 1933, punta seca

· Visita la selecció de puntes seques: fins al 6 de gener també podeu veure una mostra de puntes seques de la col·lecció que té com a objectiu donar a conèixer l’important fons d’obra gravada del museu.

· Participa al taller infantil de Ceràmica: activitat que explora l’objecte artístic i el quotidià mirant com Picasso feia servir plats i safates i els convertia en objectes d’art.

Restauradora durant el procés de neteja Tovalló, cullera, forquilla i plat de ceràmica

Restauradora durant el procés de neteja | Taller de ceràmica per a nens

· Assisteix a les visites comentades a l’exposició temporal i a la permanent: coneix els detalls de les obres que conformen les exposicions de la mà d’un guia expert.

· Passeja’t per la Sala del Neoclàssic del museu: després d’un minuciós treball de restauració el saló Neoclàssic, que es situa dins el circuït de les sales de la Col·lecció, torna a estar obert al públic per poder gaudir de nou de la decoració original d’aquesta singular sala.

· Visita els patis medievals del museu sense passar fred: ruta virtual per descobrir els secrets que amaguen els patis dels diversos palaus que conformen el museu.

· Llegeix  els propers llibres del Club de Lectura: relaxa’t llegint les propostes de lectura que tenim per al Club durant aquest any que ve.

Participants al Club de Lectura llegint un llibre

Participants al Club de Lectura

· No facis cua, compra l’entrada anticipada: aprofita la compra per Internet per evitar les cues i el fred aquestes Festes quan vinguis a visitar el museu.

Carnet del museu

· Regala el Carnet del Museu Picasso: tant si celebres els Reis, com el Tió, el Nadal o l’amic invisible… el carnet del museu pot ser un regal ben original i assequible.

Des del museu us desitgem unes molt Bones Festes!

Cristina Martín

• Francisco Dentista
    Gener 3, 2013

Una visita recomendada para todos los amantes del arte, un placer para los sentidos.