Taller familiar de reaccions contemporànies a Picasso

Entorn l’exposició “Post-Picasso. Reaccions contemporànies”, que actualment es pot visitar a les sales del museu, estem realitzant taller familiar “Tu crees, ell crea, nosaltres creem“, on explorem la creació artística a través de l’escultura.

jo_creo_tu_crees_10.1

Visita a l’exposició “Post-Picasso. Reaccions contemporànies”

Primer de tot es fa una visita guiada per l’exposició temporal per veure les obres d’artistes que reinterpreten els significats de la producció picassiana. Un cop acabada la visita tota la familia participa en la creació d’una escultura, incorporant tot allò que els ha agradat de l’exposició. Aquests són els resultats!

jo_creo_tu_crees_04jo_creo_tu_crees_14

Les monitores expliquen l’activitat i toca posar-se mans a l’obra!

jo_creo_tu_crees_18jo_creo_tu_crees_26

Es ressegueix el contorn del cap sobre uns cartrons i un cop retallat ja es pot començar a treballar sobre l’escultura.

jo_creo_tu_crees_42jo_creo_tu_crees_44

Papers, retoladors, enganxines, taps, teles, tot material es vàlid per explorar la creativitat de petits i grans artistes.

En aquest àlbum teniu totes les fotos del taller del dia 22 de febrer. I si hi voleu participar fem més tallers aquest mes d’abril!

Redacció del museu

Enllaços relacionats
Àlbum de fotos del taller
Informació i reserves al taller