Big Draw 2013 = creativitat + diversió + participació

Llapis a punt! Ja arriba el “Big Draw, la Festa del Dibuix”! Per quart any consecutiu el museu celebra aquesta festa dedicada al dibuix organitzada inicialment per The Campaign for Drawing que s’ha anat estenent arreu del món. El proper diumenge 20 d’octubre podreu gaudir de 25 tallers gratuïts d’11h a 19h. De ben segur que no parareu de dibuixar!

Per a qui?
El taller està obert a petits i grans, tothom que tingui ganes de passar una bona estona dibuixant amb totes les tècniques imaginades i per imaginar: llapis, retoladors, llanes, càmeres i més!

A on?
Els tallers es repartiran per diversos espais al voltant del museu dels barris de la Ribera, Santa Caterina i Sant Pere. Demaneu un mapa al punt d’informació o als tallers, o consulteu la web per saber on s’ubica cadascun.

Qui fa els tallers?
Els tallers els imparteixen professionals no només del dibuix i la il·lustració, si no també de diverses disciplines: artistes, arquitectes, dissenyadors, escenògrafs… Tots amb moltes ganes de compartir els seus coneixements amb els participants dels tallers.

Presentació dels talleristes del Big Draw 2013. Foto: Jordi Mota

Què passa si plou?
En cas de pluja, no patiu! Alguns dels tallers modificaran la seva localització per poder seguir fent el taller sota cobert. Consulteu el mapa disponible a tots els tallers, les fitxes de cada taller a la web o pregunteu els canvis en el punt d’informació més proper.

Puc seguir el Big Draw en línia?
I tant! Al llarg del dia anirem publicant a les nostres xarxes socials fotografies i comentaris sobre la jornada. Podeu consultar el nostre Facebook i Flickr i també el nostre compte de Twitter específic de la festa @BigDrawBcn i el hasthag #BigDrawBcn.

Que passeu un bon Big Draw!

Redacció del museu

Enllaços relacionats
Web del Big Draw 2013

Àlbum de fotos

Web del Big Draw 2012

Torna el Big Draw, la Festa del Dibuix
Les imatges del Big Draw 2012!

Web del Big Draw 2011

Com muntar un Big Draw (versió Museu Picasso)
Big Draw. La Festa del Dibuix en imatges!

Web del Big Draw 2010

El dibuix com a protagonista
Un post post – Big Draw

TEA: drawing as… thinking, expression, action