IV premi de contes curts “Picasso en LletrA”

Quines històries creieu que hi pot haver darrera les obres de Picasso? Per quart any consecutiu el Museu Picasso i el projecte LletrA (UOC) tornem a convocar el premi de contes curts “Picasso en LletrA” per a què feu volar la vostra imaginació.

Els contes curts són narracions breus que, en aquesta convocatòria, no podran ocupar més de 1.500 caràcters, espais inclosos. Per la franja d’edat de 8 a 12 anys, proposem un haiku, un poema breu en tres versos.

Els relats s’han d’inspirar en alguna d’aquestes tres obres del museu:

Retrat de Benedetta Bianco (Senyora Canals)Passeig de ColomLola, germana de l'artista

Retrat de Benedetta Bianco (Sra. Canals). Pablo Picasso. París, 1905. Oli i carbonet sobre tela. MPB 4.266
El Passeig de Colom. Pablo Picasso. Barcelona, 1917. Oli sobre fusta. MPB 110.028
Lola, germana de l’artista, a l’estudi de Riera de Sant Joan. Pablo Picasso. 1900. Oli sobre tela.  MPB 110.054

I per unir-nos a les celebracions de l’Any Joana Raspall, l’hem convidat a participar com a jurat honorífic.

Tot i passant-hi,

els camins de la vida

no sé on menen.

Joana Raspall

Teniu fins el 23 d’abril per enviar-nos els vostres propostes!

Redacció del museu

Enllaços relacionats