Big Draw. La Festa del Dibuix en imatges!

Gràcies a tots els artistes, talleristes, monitors, equips dels centres i a tots els participants, petits i grans, als qui heu dibuixat i als qui ho heu mirat.  Tornarem l’any vinent!!!

Aquí us mostrem una petita selecció de fotos de la jornada!

Muralla multicolor amb Zosen al Convent de Sant Agustí. Foto: Bárbara Piffre

Un nas, uns ulls, una boca… amb Emiliana Desing Studio al Centre de Coneixment i Recerca del Museu Picasso. Foto: Jordi Mota

Fer volar coloms… al Pati Finestres del Museu Picasso. Foto: Jordi Mota

Escombrar per pintar? amb el Rafa Castañer-APIC al passeig del Born. Foto: Núria Fradera

Nikosia i les siluetes errants al carrer Allada Vermell. Foto: Bárbara Piffre

Cadàvers exquisits amb el Perico Pastor al Museu Picasso. Foto: Bárbara Piffre

Quin dibuix més bo! Dibuixar amb xocolata amb el Gremi de Pastisseria de Barcelona al Museu de la Xocolata. Foto: Jordi Mota

Operació habitants amb Ilu·Station al Pati Noguera del Museu Picasso. Foto: Jordi Mota

La meva família en el futur amb la Meritxell Duran al Disseny Hub Barcelona. Foto: Conxa Rodà

Taller de creació de personatges de contes amb Tantàgora a la Biblioteca Francesa Bonnemaison. Foto: Conxa Rodà

Una notícia = un dibuix amb l’Anna Parini, la Carmen Segovia i la Rosario Velasco al Palau de la Música. Foto: Conxa Rodà

Amb una sabata i una espardenya… amb la Roser Capdevila al Museu Picasso.  Foto: Jordi Mota

Atrapa l’empremta amb Àfrica Fanlo al Centre Sant Pere Apòstol. Foto: Conxa Rodà

Dibuixem un arbre amb la Rosa Llop i l’Àgata Vega a la Plaça Jaume Sabartés. Foto: Jordi Mota

Si heu fet fotos, podeu compartir-les al nostre grup de Flickr 🙂

• Mercè Gaja
    Octubre 26, 2011

Vaig estar tota la jornada passejant de taller en taller amb la meva família (2 de 50 i 2 de 18 anys). Ens va agradar molt la proposta d’aquests tallers oberts i participatius. Però hi ha una cosa que ens va “decebre” una mica: Esperàvem una participació més jove i adulta i a tot arreu hi havia nens i més nens amb els seus papes i mames. Inclús la temàtica i procediments de molts tallers ja eren infantils. En alguns moments semblava més la continuació de la festa del Club Super3 que una manifestació artística al nivell anunciat.
    És molt interessant que interactuïn joves, adults i nens, però en proporcions equilibrades, i en aquests Big Draw no ha estat així segons la nostra opinió.

• Museu Picasso
    Octubre 27, 2011

Hola Mercè, gràcies per l’apunt. Concretament 5 dels 19 tallers que es van fer durant el Big Draw eren pensats específicament per a nens. Però és cert que els altres 14, que estaven pensats per a totes les edats, van acabar acollint molt públic infantil donada l’alta participació de famílies amb nens.