Més que un cicle d’arts escèniques: una bona experiència de col·laboració!

Iniciem Punt de trobada. Cicle d’arts escèniques multidisciplinàries, una programació concebuda com una exploració de com els llenguatges del circ, la dansa i la música s’interrelacionen i generen alhora nous llenguatges i noves disciplines.

Aquests àmbits de creació són molt propers als processos i interessos de Pablo Picasso, però a l’hora són disciplines que han passat també per una gran evolució conceptual i formal. Des del Museu volíem explorar aquesta evolució i participar en un moment cultural que té una gran vigència i vitalitat en l’actualitat.

El cicle és també una evolució d’un projecte anterior del Museu, els Diumenges al Picasso, del qual hereta el petit format, la proximitat amb el públic i una selecció d’actuacions de gran qualitat.

Punt de trobada

També volem remarcar i agrair el gran treball desenvolupat pels comissaris de la proposta, en Francesc Casadesús i en Jordi Fondevila, i la col·laboració del Mercat de les Flors. La relació entre el museu i el Mercat, institucions que aparentment tenen àmbits d’actuació i interessos molt diferents, ha estat molt profitosa i enriquidora per a ambdues, i és una experiència d’intercanvi de coneixements que esperem poder repetir i ampliar a altres institucions.

Els nostres primers convidats són CaboSanRoque, amb la seva Música a màquina. Esperem que ho gaudiu molt! Nosaltres estem molt contents de donar-los (i donar-vos) la benvinguda!

Anna Guarro
Programes públics