Comença la votació del “Fes-te Fauvista”

Ha arribat el dia! Vols votar la teva foto favorita? Després de més de 2 mesos que vam sortir a la llum amb el concurs Fes-te Fauvista que, amb motiu de l’exposició Kees van Dongen,  hem organitzat mitjançant el nostre grup oficial dins la comunitat de Flickr, ha arribat l’hora de començar amb la votació.

Volem aprofitar l’ocasió per agrair-vos la vostra col·laboració i la participació, ja que la iniciativa ha rebut una acollida extraordinària, fins al punt de prorrogar una setmana més el concurs! Quasi 300 fotografies han participat en el nostre primer concurs a Flickr, sota el tema “Fes-te Fauvista”. Es requeria principalment que els colors fossin els protagonistes principals de les instantànies i, especialment, que els participants experimentessin amb la seva imaginació i creativitat, rendint una petit homenatge a l’art fauvista.

I, sobretot, volem felicitar a tots els participants per la qualitat de les imatges rebudes, com podreu comprovar vosaltres mateixos a continuació:

Tampoc volem oblidar-nos de tots aquells que han participat en la difusió del concurs mitjançant les seves plataformes, com és el cas del web agenda urbana (waaau) i la revista digital esrecfotografia. I volem fer una menció especial a la participació de Cinema en curs que ha aportat una mostra representativa del projecte experimental “Els colors del nostre entorn” on alumnes de 14 escoles i instituts públics de Catalunya, mitjançant la inspiració de diferents treballs de fotògrafs, entre els quals hi era present Pablo Picasso, realitzaven una pràctica fotogràfica dedicada a l’exploració dels colors dels seus barris o pobles.

Sistema de votació:

Tal com es mencionava a les bases, una selecció serà mostrada al web del Museu Picasso i els 5 autors o autores escollits seran obsequiats amb un Carnet del Museu. Però, a més a més, hem creat un blog per tal que tots vosaltres, els internautes, també hi podeu deixar la vostra veu en forma de vot. Podreu votar un màxim de 3 fotografies per decidir qui serà el guanyador o guanyadora per votació popular!

imagen-5

La votació estarà oberta fins el 25 d’octubre inclòs. Passa-ho!

Redacció del museu

• Marc M.
    Octubre 8, 2009

resulta difícl triar 3 entre tantes fotos interessants.

• Redacció museu
    Octubre 13, 2009

Tens tota la raó Marc!
    Realment la qualitat de les fotos és extraordinària, i costa inclinar-se només per 3 instantànies. Però és una bona manera de mantenir l’essència del concurs en tot moment.

• Maria
    Octubre 15, 2009

Bones fotos!!!!!

• Toni Gal
    Octubre 23, 2009

Buenas tardes, hemos intentado botar las fotos fauvistas, pero no funciona. Nos pone: (Ya no puedes emitir más votos), pero nunca botamos… a mis amigos les pasa lo mismo… ?¿?¿

• Redacción museo
    Octubre 23, 2009

Hola Toni, lo más probable es que alguien ya haya emitido los 3 votos permitidos por IP (no por usuario, ni ordenador). Es la única forma de evitar el voto masivo. Sentimos las molestias.